сряда, 16 май 2012 г.

Как да направим нашият браузър Chrome по-добър?

  В тази статия може да прочетете, как да направите по-удобен и приятен за ползване вашият браузър Chrome.

   Chrome определено не ми е от любимите браузъри, но предлага прилична скорост и върши работа. Казват, че е най-бързия, а дали е така? Определено НЕ, не и на моя компютър. Любимецът ми Opera го надбягва, като зайче алипава костенурка. Но не може да му се отрече, че е лек и не натоварва особено компютъра ви. Един от най-хвалените браузъри днес Mozila, изглежда като слон спрямо Chrome в това отношение. Само да не беше толкова орязан, от Google май са прекалили с идеята "изчистен и без нищо излишно". На мен лично не ми е удобен, за това се налага да компенсирам недостатъците му с добавки.



 speeddial2.com


   Когато натиснеш бутона за нов прозорец и ти се отваря прозорче връзка към онлайн магазина на Гугъл, колко мило.. нали?! Да не би да пожелая да си купя някой техен продукт и да не намеря от къде! В Opera си настройвах браузъра в такъв случай да ми се отваря меню "Бързо избиране" със запаметени най-посещаемите от мен страници - върховно удобство! За щастие някой се е сетил и е създал подобна добавка и за Chrome. Всъщност не една, а две, но само едната струва.

   



Magic Actions for YouTube

    Това, което Magic Actions for YouTube ще ви даде е обаготено преживяване с YouTube. Страхотен Кино мод, който ще скрие всичко от екрана ви оставяйки единствено самото видео дори, когато не гледате на цял екран. Също така може да намерите много допълнителни настройки, като промяна силата на звука със скрулчето.



Skip ads on YouTube - No illegal block

   Слепия комерсиализъм се превръща във все по-голяма досада навсякъде. Пускаш си видео в youtube и ти изскача някаква реклама отдолу? Гадно, нали? Инсталирайте тази добавка и решавате проблема.



Google Mail Checker и Enhancements for Gmail

   Две добавки за Chrome, които вършат чудесна работа на потребителите на Gmail. Първото поставя иконка в браузъра, която те уведомява за наличие и брой на непрочетени писма, а второто прави разни подобрения, като премахване на рекламите. 



Дизайн

    И накрая нека малко погледнем към остарелия ретро дизайн на Chrome. Защо пък да не е и приятно за окото? Споделям с вас темата, която си направих лично за мен: http://dox.bg/files/dw?a=c72748bfe8  За да я инсталирате просто я завлачете с мишката в браузъра и натиснете Continue за да бъде прието инсталирането й.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля спазвайте добър тон.(фа, ми, ла, ре) Благодаря ви!