петък, 6 април 2012 г.

Кладенец


Един пример обикновен от мен: Можеш да построиш най-красивия кладенец на света, но ако няма вода вътре, за нищо не става. Остава ти да се хванеш за краката и да се метнеш вътре. Същото е и с това прекрасно създание човека. Ако няма нищо вътре в него, тялото му става и гроба му.
   Изпитвам вътрешна пустота, когато някой ми каже "Не знам какво обичам". Та живота е толкова прекрасен и богат! На мен лично започна да
ми става по-лесно да кажа, какво не обичам, от колкото какво обичам, защото втория списък е много, много по-дълъг!
   Четеш моите думи и се чудиш, какво обичаш? Е, със сигурност има много неща, които обичаш, но до сега всеки път, когато си се сещал за тях си си казвал "Това е глупаво!". Кажи си "Искам да намеря неща, които обичам да правя!" и още утре ще откриеш такива!
   Водата е за кладенеца това, което любовта за теб. Когато намираш любими занимания, ти всъщност намираш себе си. Намираш потенциала си, стихията си, ти разцъфваш. И за финал ще ти кажа нещо много важно... когато даваш любов на живота, той ти отвръща със същото!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля спазвайте добър тон.(фа, ми, ла, ре) Благодаря ви!