неделя, 26 октомври 2014 г.

Патета, лъвове, хищници и няколко сърнички!

Дайте на едно дете патета и вижте дали ще им прекърши вратлетата, ще ги изкорми и ще си направи кюфтенца от тях. О, или може би ще си играе с тях най-радостно? Един побъркан, ненормален лъв, играещ си с плячката, като сърничка със сърничка. Или по-скоро глупав лъв? Дааа, глупав! Затова после ние, умните и възвисени, възпитаваме глупавите лъвове "не прави това!", "не ходи там!", "изяж си яденето!", "не ми реви, ще ти плесна един!". За да има повече лъвове!

Всъщност, всеки човек който яде месо, яде защото "мама така каза!". Двадесет години вашите родители са ви казвали "яж месо!", "месото те прави силен!", "трябва да ядеш месо, за да пораснеш голям!". И ако 21, 30 или 60(учените още спорят по въпроса) дни са нужни, за да изградите нов навик, представете си какво става за 7304 дни!
 
  Вече сме пораснали и трябва да спрем да се осланяме на "мама така каза" или "тате така каза". Трябва да вкараме сивото вещество в употреба и да започнеме да се замисляме. Аз наистина ли съм направен да убивам и изяждам други създания, за да се храня? Зъбите ми, храносмилателната ми система, на хищник ли са? Божествената искрица ме създаде, за да убивам, или като убивам, се опитвам по най-лошия начин да приличам на Бог?

  Винаги съм вярвал, че на всеки като му дойде времето, ще се осъзнае. Дори може би не в тоя живот, но все някога! Затова не разбирайте тази статия като пропаганда и набиване на мнение. Това просто са размислите на един вегетарианец, който видя снимка с патета и дете, и му хрумна какво може да напише, след което го направи.

П.П. Не съм сигурен дали това от снимката са патета или по-скоро пилета, но да не бъдем дребнави! :D

1 коментар:

Моля спазвайте добър тон.(фа, ми, ла, ре) Благодаря ви!